Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 1. februar 2011

Frokost som metter

Dagens frokost ble litt forsinka, så det blir mer en frokost/lunsj

Jeg inntok:
2 speilegg
20 gr ost på hver som smeltet litt, hadde så på 1 stk skinkepålegg på hvert speilegg.
Serverte 2 stk baconskiver ved siden av ( bacon steker jeg alltid på bakepapir inni ovnen), så nå er jeg nok mett og god i flere timer:-)

Fyller på med en kaffekopp med splenda og fløte utpå dagen, så spiser jeg middag og kvelds i et måltid til kvelden.
Digger lavkarbo, for da slipper jeg å tenke mat hver 3 -4 time:-)

2 kommentarer:

  1. that would all be wonderful breakfast food even if you put the eggs and cheese on toast and made a sandwich!

    SvarSlett
  2. Then it must be low carbohydrate bread, since I avoid carbs. But very tasfull without the bread.
    Have a nice weekend, big hug:-)

    SvarSlett