Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 26. februar 2011

Former til hjemmelaget sjokolade

Var på Ikea en tur idag og shoppet litt stæsj til huset. Kom da over silicon former for isbiter i alle slags søte former, hjerter, blomster, stjerner, fisker ja you name it:-) and guess what................. kun 9,- kr pr stk :-) så løp å kjøp alle dere som lager sjokolade, fugde, karameller eller annen hjemmelaget digg som du bruker former til:-) ca 12 hull pr form, så dette er billig:-) Ville bare tipse dere. Her ser dere bilder fra Ikea sin side, jeg kjøpte den røde med hjerter og den rosa med blomster. Heter egentlig plastis isterngsbrett.

PLASTIS isterningsbrett rød svart Lengde: 18 cm Bredde: 18 cm Høyde: 2.5 cmPLASTIS isterningsbrett grønn/rosa turkis Lengde: 18 cm Bredde: 18 cm Høyde: 2.5 cm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar