Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 7. februar 2011

Dagens måltider blir

Frokost: 2 speilegg med 4 skiver jarlsberg som smelter på egget og 1 avokado i biter som ligger over og blir lun og god. Avslutter det hele med en kopp kaffe med 1 ts splenda og ca 50 gr fløte.

Lunsj: Blir det samme som frokost. Men lager da proteinkaffe til. Oppskrift på det finner du et annet sted i bloggen.

Middag/kvelds: "pasta" bolognes. Lager kjøttsaus av kjøttdeig, bacon, hermetisk tomat, løk, hvitløk,chili,tomatpure og krydder etter eget ønske. "pasta" lages av squash revet med juliennejern lagt i et dørslag i 15-30 min med saltdryss over( for å renne av) og kokes i 1-2 min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar