Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 21. februar 2011

Enkel handleliste for nybegynnere

Egg
Bacon
Hvitost - jarlsberg har 0 karber
Seterrømme
Cottage cheese
Bakemix(Ketolyse)
Smør
Kjøttpålegg
Broccoli
Blomkål
JBKM
Fiberhusk
Vaniljepulver
Sukrin
Sukrin melis
Fløte
Smøreoster
Kylling
Kjøttdeig
Nakkekoteletter
Hermetiske tomater
Tomatpure'
Salat
Squash
Rosenkål
Avokado
Bringebær
Blåbær

Har du dette i hus, ja da kan du lage frokoster, lunsjer, middager og kvelds + kaker og desserter i massevis.
Prøver å holde meg til ca 5 karber pr. 100 gram ,så les på varene du handler. Etter en stund går det som en lek.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar