Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 18. februar 2011

God morgen, fredag og ny veiedag

Ja,ja så var det dagen for å trå på vekttrollet mitt igjen. Idag er jeg skikkelig skuffet av meg selv og resultatet som slo imot meg på vekta:-( OPP 0.5 kg :-( så nå kverner det inni hodet mitt om hva jeg har spist og hva har jeg gjort anderledes??? Så nå stoppet vekta mi på 72 kg igjen, så  bare matlysta forsvinne ut av vinduet, samme vei som jeg hadde lyst å kaste vekta mi, men det har jo ingen hensikt. Må nok begynne på an igjen med å skrive ned alt jeg spiser, ja faktisk hver lille ting som blir puttet inn i min munn igjen, så blir jeg mer bevisst på inntaket. Jeg har lovet meg selv å IKKE trå på vekta før neste fredag igjen, det er mitt mål i år faktisk å ukke veie meg 3 ganger for dagen, en skikklig stygg uvane jeg har, som jeg har oppdaget flere enn meg har:-) Men nå er jeg skikkelig motivert for en uke uten vekt kontroll:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar