Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 4. februar 2011

Veiedag

Så var det fredag igjen og de harde fakta slår tilbake fra badevekta. Denne uka stoppet den på 71.6 kg altså ned 0.4 kg siden sist fredag, ikke mye, men ned og det er positivt. Så noe riktig må jeg jo ha gjort selv om jeg er syk. Imorgen har jeg en planlagt kveld med karbohydrater:-) Sksal ha sushi til forrett, så da blir det masse mer karber enn vanligt, men sparer på karbene iløpet av dagen, så det går nok bra. Ha en flott helg allesammen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar