Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 16. februar 2011

Jippi første pakke fra Iherb er ankommet

For ca 1 uke siden bestilte jeg nye pakker fra Iherb og i dag kom den første pakka med spirulina tabeletter.



Så nå er vi sikra for en stund. Denne boksen inneholder 500 tab. og kostet  ca 23$  inkl. frakt Så det er mye å spare på dette iforhold til å kjøpe det i Norge. Gleder meg til de andre pakkene også kommer. Har best flere typer med Stevia.Nam,nam....

P.S. har du ikke handlet hos Iherb før kan du bruke rabatt kode UGE262 da får du 5$ i rabatt på din første bestillling.

http://www.iherb.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar