Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 12. februar 2011

Lørdags morgen

Åååååå men det kan være irriterende å våkne før fuglene har stått opp en lørdag man har planlagt å sove lenge. Men jeg snudde det til en positiv ting istedenfor. Dro på trening fra 9-10 og fikk handlet på vei hjem. Så da jeg satt og nøt min faste frokost for tiden  som er egg, ost og avolkado + kaffe med fløte var jeg virkelig fornøyd med livet:-) Tenk..... kl. er jo ikke 12.00 ennå og jeg har fått gjort kjempemasse. Nå er det bare til å fyke lett over med støvsuger  og få vasket litt klær, så kan jeg nyte dagen og det fine været.Nydelig start på en lørdag igrunnen. Nyt dagen og kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar