Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 26. februar 2011

Morgenstund

Ja hva gjør man en lørdagsmorgen når en våkner klokken 6 ???? og helst ville sovet noen timer til, men øynene liksom vrenger seg opp og hodet begynner å jobbe, jo man står OPP. Nyter stillheten i huset og tar frem noen biter av den hjemmelaga sjokoladen jeg lagte igår:-) ( har lært det av Cecilie) og koser meg med den og en stor kopp med kaffe. Kikker litt innom blogger og prøver å få ryddet litt i min. Har mange oppskrifter som jeg skulle vært skrevet inn, men de kommer etterhvert. Igrunnen herlig å bare sitte her og se dagen komme snikende og se hvordan det begynner å bli liv i nabolaget, .litt lys her og der som kommer på. Helt fantastisk i grunnen, men får det vel igjen til kvelden. Dagen idag skal brukes til litt shopping av nips. Må på Ikea og kjøpe meg skoesker, har lovet meg selv å få orden i skoene min nå og da tenkte jeg det var greit med disse eskene, for da blir det jo ikke støv på skoene om de står og de kan stå fint stablet i hyller:-) Etter det blir det maraton aerobic på 3 timer, gleder meg til det. Ha en fantastiske dag alle andre også:-) Nyt dagen, den er din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar