Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 7. februar 2011

Avtale med Cecilie på fristende lavkarbo

Jeg har inngått en avtale med Cecilie på bloggen Fristende Lavkarbo om å ikke veie meg før på fredag Uæææææ ..... får nesten abstinenser av ikke å skulle trø oppå vekt trollet på en hel uke...... Jeg som går på vekta morgen, middag og kveld neseten daglig...... sukk,sukk.... Har klart meg greit i helga, men har sett på vekta flere ganger, men ikke stått oppå den. Idag tørka jeg faktisk støv av den da jeg vaska badet, det må vel være et godt tegn. Drikker at stort glass vann med det samme jeg står opp og da er det ikke vits å trå på vekta, siden da vil vise feil alikevel. Men er jo megaspent nå på ka tall så kommer til å "slå" mot meg på fredag. Klarer jo fint å ikke veie meg på ferie i 14 dager, men har jo ikke tillgang på vekt heller da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar