Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 16. februar 2011

Hvorfor velge smør kontra margarin

Mange mennesker bruker idag margarin på skiva eller til matlaging. Jeg byttet selv ut margarin med meierismør etter at jeg fant ut hvor syntetisk margarinen egentlig var og hvor rent meierismør var i forhold. Så valget var enkelt etter litt søking på nettet. Sjekk plansjen under, så ser du prosessen på de forskjellige typene smør kontra margarin. Hva velger du å innta, smør eller margarin?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar