Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 1. februar 2011

Dagens middag/kvelds ble

Dagens middag ble kjøttdeig, bacon, minimais,løk, paprika og avokado med en fløteskvett og hjemmelaget tacokryddder.

Surra først bacon litt i panna, hadde så i kjøttdeig og surra dette til alt var stekt, hadde så i finhakka minimais, løk og paprika, surra dette litt, hadde så i hjemmelaget tacokrydder og en skvett med fløte og lot dette småkoke litt, hadde så over en avokado i småbiter, nam,nam.... dette var godt. Så nå har jeg frokost til i morgen også:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar