Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 1. juli 2011

En titt inni mitt kjøleskap på en fredag

Idag tidlig fant jeg ut at jeg mått ta en runde og rydde og vakse opp litt i kjøleskapet. Fredag er jo normalt handledag for mat og da var det greit å vite hva jeg mått ha og hva jeg hadde. Så etter at jeg hadde tatt et lite skippertak så sto jeg og kikket litt. Da slo det meg, jeg har jo igrunnen ikke plass til så mye mer mat enn dette. Å slik så det ut. Ikke plass til så mye mer altså, he,he..

4 kommentarer:

  1. Hehe,så veldig lavkarbo ut spør du meg. Hehe ;-)

    SvarSlett
  2. Hei Anonym:-) Ja ikke mye karbomat i dette kjøleskapet. Kun jordbærsyltetøy og brunost til mannen og litt biola som ikke kommer frem på bildet da det står i døren:-)

    SvarSlett
  3. Et lite tips om du ikke har så stor plass i kjøleskapet; egg trenger ikke å stå i kjøleskapet. De klarer seg veldig fint i skapet i en ukes tid!/Tove

    SvarSlett
  4. Hei Tove, Takker for tips, pleier å kjøpe gårdsegg, men fikk disse av leieboeren min da hun skulle på ferie. Har alltid en skålmed egg stående på benken. Bruker de jo hver dag, så fyller bare på:-) Men kjekt med en reminder:-)) Takker masse.

    SvarSlett