Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

søndag 17. juli 2011

Nye bøker

Jeg har vært og handlet meg flere bøker. Disse skal jeg lese og teste ut oppskriftene, når jeg er ferdig med Den nye Atkins - Dietten boka mi:-))


Men først skal jeg igjennom en periode med induksjon så får jeg se etter det.
Har startet litt idag med Atkins induksjon frokost. Glemte jo helt ut å ta bilde av den, men det kommer nok en annen anleding. Legger nok ut oppskrift for hele dagen min på indusjon etterhvert.
Skulle jo ikke startet før imorgen, men så fikk jeg lyst til å begynne idag etter å lest litt på sengen igår før jeg la meg til å sove:-)) Ha en super søndag med eller uten solevær, her på vestlandet regner det idag, så jeg skal ha hjemme SPA.

3 kommentarer:

  1. Har lest Frisk med lavkarbo - det var den som overbeviste meg om at lavkarbo er bra for de fleste! :) Den andre boken har jeg også lyst å lese :)

    SvarSlett
  2. Det var Frisk med lavkarbo var vende punktet for meg også :-)
    Jeg sjekker opp i morgen tidlig hvordan du starter :-)
    Lykke til

    SvarSlett
  3. Hei Helen, ja frisk med lavkarbo skal jeg kose meg med og lese når jeg drar på ferie neste måned:-))

    Hei Aila, så frisk med lavkarbo ble ditt vendepunkt med tanke på lavkarbo. Gleder meg til å lese den boka:-))

    SvarSlett