Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

søndag 10. juli 2011

Junkfood

Igår kveld ble det junkfood i heimen. Enkelt og smakfult. Store og "små" var fornøyd. Jeg serverte hamburgere på 250 gr med salat og french fries av sellerirot til meg og råstekte amadine poteter til resten + en klikk med hvitløksmør på burgeren og hjemmelaget rømme dressing til salaten. Til dessert ble det jordbær med sukrin og fløte + litt raspa  mørk sukkerfri sjokolade over. Mmmmm det smakte:-))

Salat av isbergsalat,tomat,agurk,rødløk,minimais og fetaost

250 gr. hamburger fra Rema 0 karber 

French fries av sellerirot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar