Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 29. juli 2011

Pakker fra Iherb

Idag fikk jeg ikke mer enn 4 hentelapper i posten om at det var kommet pakker fra Iherb. Juhu.... jeg for avgårde og hentet. Alltid spennende å se hva som er komt, selv om jeg har bestilt det selv, så "glemmer" jeg det litt av og til hva jeg har inne på bestillingen. Ups.... lukter det glemsomhet eller shoppegal her:-)) Tror nesten jeg er litt bitt av shoppebasillen fra Iherb.  Her er noe av det som kom idag iallefall. Gleder meg til å teste de nye tingen, noe er jo forbruksvare som jeg bestiller om og om igjen, men alltid kjekt å teste ut nye ting. For de av dere som venter på meny av Atkins Induksjon, så ble den utsatt p.g.a. sykdom, men nå er formen nesten på toppers igjen, så satser på at jeg fra mandag begynner på induksjon:-) Så da er det bare til å henge seg på for de som vil det:-) Skal prøve å få lagt ut menyer, men kan ikke love bilder av alt.
Ha en nydelig helg allesammen.Store klem fra meg:-))

Chiafrø, fiberhusk,kakao,tannkrem,gojipulver, pecannøtter,biosil
(for hud,hår,negler)

Cocosolje, spirulinatabeletter


Porsjonspk.stevia, yaconsirup,macademiabutter

2 kommentarer:

  1. Oj så mye spennende du har kjøpt fra Iherb. Jeg blir alltid inspirert til å legge andres kjøp på min ønskeliste :-)

    SvarSlett
  2. He,he da er vi 2. Jeg har nå flere bestillinger på vei. Sånt går det når en er syk noen dager og ikke orker så mye. Da er Iherb kjempekjekt. Men har bestillings stopp for meg selv nå, da jeg drar på ferie før evt. alle varer kommer, så jeg må tenke litt på det:-)) Men pleier å sende avgårde en ordre rett før jeg drar, så kommer de når jeg kommer hjem igjen. Iherb er supert.

    SvarSlett