Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 1. april 2011

Ny dag, nye muligheter

Freeeeeedag:-)Egentlig veiedag for meg, men av diverse omstendigheter så har jeg valgt å hoppe over denne uka. Kommer sterkt tilbake neste uke:-) Den store spisedagen fra igår over, phu.... jeg holdt på å klikke. Var ikke sulten, ikke mett, men fysen på noe hele tiden. Idag er jeg anderledes, heldigvis:-) Så idag startet dagen med rester fra middagen igår + en kopp med "kaffelatte". Så jeg føler meg mett og god å ikke minst jeg er IKKE fysen på noe. Jeg holder på å manne meg opp på om jeg skal ta en uke på PMSF. Vet jo at det er fy,fy i LCHF verden, men jeg boster vektnedgangen og det jeg går ned, der blir jeg som regel stående når jeg går tilbake til LCHF kostholdet igjen. Jeg tar ALDRI mer enn 5 dager, da savner jeg fettet så fælt at jeg gleeeeder meg til nydelig mat igjen. Får bruke helga til å gruble litt til om jeg vil.  Denne helgen skal jeg prøve meg på noen nye godiser. Sjokoladetrøfler med mintsmak. Blir nok til at jeg lager de ikveld, så har jeg de klar til morgenkaffen imorgen. Ble påvirket av Cecilie  med sjokoladekos til morgenkaffen på lørdagesmorgen og det er virkelig nydelig. Men nå er jeg en person som kan spise alt mulig til frokost, fra middag til kaker og desserter. har liksom ingen begrensinger om når på døgnet jeg spiser hva:-) Derfor passer lavkarbo maten meg perfekt.. Ha en superduper flotte helg allesammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar