Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 19. april 2011

En dag helt for meg selv

Idag har jeg fri, jeg er alene og kan gjøre akkurat hva jeg vil:-) NYDELIG. Er ikke ofte vi husmødre får sånne dager. Så idag startet jeg dagen med stor kopp/glass kaffelatte versjon med cocosa, leste litt i blader og kikket på pc'n.  Så fikk jeg startet noen maskiner, sånt som bare MÅ gjøres i det daglige, før jeg tredde på meg gode klær og gikk en laaaaang tur i vårværet. Da jeg kom hjem ble det en bedre frokost. Det var tross alt flere timer siden jeg drakk kaffelatten min:-) Frokosten besto av egg vispet sammen med fløte, stekt i panna, en god dæsj med pepperoni tubeost på halvdelen og bretta over, servert med bacon, så nå er jeg mett til langt utpå dagen. Igår var det så varmt her på Vestlandet at jeg tredde på meg bikini og solte meg litt, ble faktisk litt rød også:-) Det er like nydelig idag så jeg tror at jeg faktisk skal ta meg 1-2 timer på terassen idag også i bikini, så blir jeg litt solbrun på min ellers så bleke kropp. Til kvelden blir det mer pleiing av meg selv. Da skal jeg ta fotbad, ansiktsmaske, hårkur, lakke negler etc....  nydelig å få tatt et slikt skippertak på kroppen nå som sola titter frem og gradestokken stiger, alt skal frem i dagslys igjen, ikke være innpakket i store klær og sko lenger, men lette sko og lette klær:-) å som jeg gleder meg til tiden vi går imøte nå. Ha en super fantastisk påske alle sammen om det er i innland, utland, til fjells eller havs. Nyt dagene med familie og venner. Knib fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar