Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 16. mars 2011

Tusen takk

Jeg var innom på iherb og handlet meg litt. Denne gang bestilte jeg Yacon sirup og stevia med peppermynte. Oppdaget da at jaggu var det ikke noen som hadde brukt rabatt koden min:-) jeg la den jo ut for de som ville bestille fra iherb første gang kunne få litt rabatt iallefall. Alltid kjekt med litt avslag. Det florerer jo av slike koder rundt på forskjellige blogger, så tusen takk til de som har vært så snille å bruke min kode:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar