Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 17. mars 2011

Alle "hjerter" gleder seg, 25 mars er den store vaffeldagen

Leste i et ukeblad at den store vaffeldagen var 25 mars og det er kun 1 uke til, så derfor tenkte jeg å lunke litt her på hva som var din beste lavkarbo vaffel oppskrift?
Alltid kjekt når noen deler gode ting med oss andre. Skal selv legge ut min oppskrift senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar