Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 31. mars 2011

Ikke i form og kjede spiser

Æsj idag er formen virkelig ikke på min side. Er skikkelig trøtt og sliten. Må være mangel på trening som setter meg helt ut. Jeg har dytta innpå på ostesmørbrød, totalt 4 stk. 2 til frokost og 2 til lunsj + 4 bounty sjokolader, heldigvis så har jeg bare 2 igjen i skapet nå, så de tror jeg gubben skal få:-) de er jo farlig gode de godisene. Idag er virkelig en sånt en dag jeg kan spise og spise uten å være verken sulten eller mett. Rart igrunnen dette med slike dager. For dytter en innpå, ja da blir en jo veldig uggen, men en klarer liksom ikke lavære heller. Tenker på hva jeg skal finne på til middag og. Lurer på hva jeg har lyst på idag. Blir enten noe av kjøttdeig eller laks. Får se når jeg kommer hjem hva lystene sier og hva jeg finner i skapet. Dere får nok sikkert greie på det, for finner jeg på noe nytt, så legge jeg jo ut oppskriften:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar