Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 14. mars 2011

God morgen

Så var det en ny uke igjen. Håper at formen min blir bedre snart. Er såååååå lei av å være syk nå. 1 uke har jeg skrantet og hanglet med halsvondt, hodepine og hoste. Ikke fått trent eller spist 100% riktig så jeg føler meg uggen nå. Skal prøve å skjerpe meg denne uken ang. maten, for det kan jo hende at jeg blir frisk raskere da:-) (er jo lov å håpe)  Har iallefall begynt greit med en ommelett på totalt 1,13 karber og den mettet godt. Snoket ellers litt rundt på nettet iløpet av helgen og fant litt oppskrifter og tips på nye ting som jeg vil teste ut. Ikke så mye annet å gjøre når formen ikke er på topp. Skal ha en uke med redusert/lite/helst ingenting meieriprodukter, litt må jeg ha:-)

Hadde ellers middags gjester igår og da ble det servert kalkun, fløtegratinerte blomkål, kokt blomkål, kokt brokkoli, kokt gulrot(til gjestene) waldorfsalat og fløtesaus, nam,nam.... det var himmelsk og godt at det er rester til idag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar