Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 11. mars 2011

Fredag og veiedag

Idag er det veiedag, men siden jeg har vært syk siden tirsdag og ikke har fått spist riktig eller trent noe, så "glemte" jeg å gå på vekta i morges. Var helt ør i hodet av feber, så jeg stabla meg kun på beina for å ta en paracet og krype under dyna igjen, fant ut litt utpå formiddagen at jeg skulle jo ha veid meg idag, hadde jo en avtale om det....... men beklager så mye at jeg brøt avtalen..... er ikke meg å gjøre slik, men så har og er jeg jo syk denne uka:-( synes skikkelig synd på meg selv. Så jeg vil ikke gå på vekta før neste fredag nå. Glemt er glemt og da får jeg vente til neste fredag før jeg får gå oppå vekta igjen.Satser på at jeg blir frisk snart og er tilbake i vanlige mat rutiner og trening. Får jo nesten abstinenser når jeg ikke får trent, men denne uka har jeg vært så elendig i form at trening har vært uaktuelt. Ha en fantastisk fllott helg allesammen. Knib fra meg:-)

2 kommentarer:

  1. Kan vi ikke bare hoppe over denne veifredagen da?? Jeg har gått opp litt denne uken jeg da. Jeg tror nok jeg spiser for mye sjokolade jeg altså! Må bli flinkere! Tar vi en date på veiing neste fredag istedet! God helg og god bedring :-)

    SvarSlett
  2. Søte deg:-) ingen problem med ny veiedag neste fredag. Satser på at jeg har stablet meg på bena igjen iløpet av helga. Så da blir nok neste uke som normalt igjen håper jeg.
    Sliter selv med sjokoladen. En skikkelig uting.
    Lager endel toffiefee eller hva jeg skal kalle dem av vanilje fugde,hasselnøtt og sjokolade + Cecilie sine bounty, nam,nam farlig gode.
    Men litt kos må jo være lov, men det er jo den viljen til å bare kose seg i helgene da:-) ikke alltid like st der, særlig ikke denne uka da jeg har vært ute av form og viljestyrken har vært på minussiden. God helg til deg også, så satser vi på vi på en bra uke. Knib.

    SvarSlett