Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 2. mars 2011

Gårsdagens måltider

Tenkte å skrive ned hva jeg spiste igår:-) Har nå begynt å telle karber mer nøye igjen i håp om de siste "kosekiloene" forsvinner.

Frokost:          Ovnspannekake - 2,62 karber
Lunsj:              Ovnspannekake - 2,62 karber
Mellommat:     1 kopp kaffe m/fløte - 2,44 karber
Middag/kveld: Pizza - 7,3 karber

Totalt 14,98 karber igår

Oppskrifter på alt jeg spiste finner du inne på bloggen. Blir samme menyen idag siden jeg har rester fra igår enkel dag idag når det gjelder mat altså:-)
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar