Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 7. mars 2011

Åååååå som jeg angrer

Ja som de fleste vet så var det fastelaven igår med boller all mass....... jeg laget jo boller i alle fasonger som i utgangspunktet var ment for familie og venner.Skulle jo teste ut noen gode bollemuffins, men tiden strakk ikke til, så det ble til at jeg spiste sukker, hvitt mel og gjær for første gang på 10 mnd. å huff som jeg angrer..... var så stinn og oppblåst og hadde skikkelig vondt i magen resten av dagen og kvelden. Lå på sofaen som et slakt vesen. Er ikke i form idag heller. Så konklusjonen er...... at jeg lever på mat som kroppen  min liker i det daglige. Skal bli leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til neste gang jeg evt. skal spise sånn en "normal" mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar