Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 26. mai 2011

Problemer med bloggen

Jeg mener ikke å være uhøflig, men det er noen problemer med bloggen min som jeg ikke finner helt utav. Jeg skal logge meg på og det går fint, men detter hele tiden ut eller det står hele tiden logg på, selv om jeg nettopp har logget meg på??? og jeg klarer derfor ikke å svare på innlegg for øyeblikket. Satser på å komme sterkt tilbake. Beklager så mye.

1 kommentar:

  1. Det gjelder ikke bare deg, det er en del brukere som har problemer. Blogspot postet et innlegg på tirsdag om at de er klar over problemet og jobber med saken (http://knownissues.blogspot.com/).

    Håper det ordner seg snart :)

    SvarSlett