Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 2. mai 2011

Jippi

Mysteriet om mitt fotoaperat som var forsvunnet er løst:-) Fant det helt sånt plutselig....... rota i skapet etter noe annet, så dukket en veske opp som jeg ikke hadde brukt siden ifjor sommer og der, oppi den lå fotoaperatet mitt som jeg har endevendt hele huset for å finne:-) Så nå kan jeg kanskje begynne å ta bilder av maten jeg lager:-)  Men nå er jo ikke jeg noen ekspert på det med data og bilder, det er liksom alle andre i familien som har tatt seg av det. Men får vel prøve meg litt i det stille og begynne forsiktigt.
Bakte brød igår igjen jeg til de andre i familien og siden jeg fant kameraet mitt, måtte jeg jo teste det:-) Tok derfor bilde av brødene jeg bakte igår. Det er etter den samme oppskriften som ligger her på bloggen. Brød med mandelmel. Så nå kan jeg leke meg litt innimellom matlagingen også. Vet at flere av dere har etterlyst bilder av det jeg lager, så nå kan det bli en ordning. Jippi.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar