Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

søndag 29. mai 2011

God morgen

Det er tidlig søndag morgen og hele huset sover, kun meg som er våken. Sitter og koser meg litt med en kopp kaffe. Tenkte å ta meg en tur ut og trene litt før Norge begynner å våkne til liv. Er så nydelig å trene fra morningen av når det er stilt og rolig ute og kun meg å fuglene som lager lyder:-) nesten iallefall, noen få biler er det jo, men ikke mange Været er heller ikke det værste, litt skyet med solgløtt.. Idag skal vi på middag til svigers, stakkars hun ble jo helt bekymret. Det har gått opp for henne etter 1 år at jeg ikke spiser poteter etc.... hva skulle hun lage???? Jeg sa lag hva du vil så spiser jeg det jeg vil:-) Så tar jeg med en kake til kaffen. Blir nok snickerskaka, den er bare supergod. Min favoritt for tiden. Nå er det kun 2 dager før ferietid, åååååå som jeg gleder meg til å få sol på kroppen og bade i sjøen.  Brød er bakt, fiberhusk er kjøpt inn og stevia + cocosa blir med i kofferten da er jeg på plass. Kommer langt da. Kan lage meg kaffelatte av cocosa, fiberhusken kan jeg bruke til pannekaker, innbakte pølser etc.... et must i mitt liv på lavkarbo + holde magen i "form" under sydelige breddegrader. Ha en fin dag allesammen. P.S. fremdeles problemer med bloggen jeg x fingrene for at det snart ordenr seg alt blir så tungvint og så får jeg ikke svart dere som kommentere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar