Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 21. januar 2011

Veiedag

Ja så var jeg begynt med veiedag igjen. Har 5 kg som jeg vil ha bort før sommerern og da er veiedag 1 gang i uke det eneste som funker. Så nå har jeg veid meg 2 fredager på rad og har hatt en nedgang på 0.6 og 0.4 kg disse 2 ukene, Så sakte men sikkert ned går det:-) Vekt denne uka 72.0 Så igrunnen er det kun 4 kg igjen nå, men har et mål oppi hodet mitt om å legge meg på rundt 65 kg, vet ikke hvorfor, men greit tall synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar