Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 24. januar 2011

Da var jeg på 1 uke med PSMF

Menyen idag blir som følge:

Frokost 200 gr karbonadedeig med masse hjemmelaget tacokrydder +  salat, 5 cherrytomater, litt tacosaus fra firstprice og en ts mager kesam

Lunsj: 1 stor kopp kaffe med 30 gr proteinpulver + 150 gr cottage chees med kanel og natreen

Middag: Samme som frokost, da jeg stekte hele pk med karbonadedeig da og for å gjøre det enkelt.

Kvelds: Resten av boksen med cc men med 1 ts blåbærsyltetøy uten sukker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar