Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 25. januar 2011

Æsj... da var jeg også blitt syk:-(

Da var jeg også bitt av basseluskene som forårsaker, sår hals, feber, hodepine etc.... alstå vondt over alt kan man si. Så det ble med en dag på PSMF denne gang. Lever bare videre normalt på LCHF nå så lenge jeg er syk, så får jeg ta en skikkelig uke med PSMF når formen er opp og går igjen:-)
Så idag ble det en kopp med kaffe og fløte til frokost orker ikke mat ennå.Får heller finne senga igjen tror jeg og pleie meg selv idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar