Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 28. januar 2011

Fredag og veiedag

Ja så var en ny uke over og vekta skal fram igjen. Uka ble ikke som planlagt, da jeg ble syk og har ikke vært så flink med spising av den grunn og det vises på vekta, så den erdet samme som forrige fredag, altså 72 kg, så når jeg er ferdig med pencilinkuren, skal det fullskjerpings igjen med mat og drikke.

Dagen frokost ble:
1 avokado most sammen med 1 ss kesam, salt og pepper, drysset over 2 ss finhakka rød paprika, nam,nam.
Avsluttet med en kopp kaffe, 1 ts splenda og masse fløte, mmmmmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar