Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 21. oktober 2011

Så var det snart helg igjen

Ja ukene bare fyker avgårde. Den ene etter den andre. Hvor blir timene og dagene av? Denne uka har jeg tatt bilde av lunsjen min, siden jeg forrige uke tok bilde av frokostene jeg spiste. Utenom maten har jeg drukket proteinkaffe sammen med frokost og som mellommåltid mellom lunsj og middag:-) Har prøvd å kutte ut all fløten jeg har vært så fæl med å slurpe i meg og det har gitt resultater på vekta:-) Juhu.... minus 2,3 kg på 4 dager, så jeg fortsetter uten fløte i kaffien neste uke også. Erstatter bare med proteinpulvler ristet ut i litt vann. Jeg foretrekker sjokoladesmak, skikkelig godt. Så var det bildene da. Det er kun 4 bilder for noe spiste jeg 2 ganger:-)


Cottage chees med rømme sukrin og bringebær

Salat med kylllingkjøttdeig, tacokrydder, salsa og cottage chees, var lens for rømme

Nepe lasagne ( rester fra middagen dagen før)

Salat med kylling ( krydret med hjemmelaget tacokrydder) og rømmedressing laget av rømme, sambal olek og sukkerfri ketchup

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar