Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 5. oktober 2011

En ny favoritt fra Iherb

Dette er en av mine største favoritter fra Iherb:-) Minner om litt syrlig vingummi på en måte i smaken, så dette blir ofte mitt lørdagsgodt:-) Det er så gale at jeg sliter med å ha de i hus, må nesten tafse i skapet etter en neve i ny og ne, så de forsvinner fort, men de er supergode. Nå er jeg lens, men 2 nye poser er på vei, nam,nam.... supert å ha i vesken i en liten boks som litt snakcs om lysten på noe godt kommer snikende.

3 kommentarer:

  1. Ååh. Hørtes spennende ut! Tror det må bli med på neste bestilling.. ;) Mye gode tips her altså. :)

    SvarSlett
  2. Nam! Jeg har alltid hatt lyst til å prøve disse, men aldri fått rotet meg til å bestille. Nå må jeg gjøre det asap ;-)

    SvarSlett
  3. Ja den satt langt inne hos meg også. Når jeg fikk første pose i posten så smakte jeg med lange tenner:-) første gang. Tygget og smakte, var litt usikker på om jeg likte dem eller ei, de ser jo litt gulbrune skrukkete ut, men naaaaaam de er bare såååååå digg altså. Så nå er det aldri mindre enn 2 poser på vei i posten når jeg bestiller. Flere enn meg som liker de, så de er ofte i bestilling kan du si:-)

    SvarSlett