Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 13. august 2011

Lørdags morgen og helg

God morgen, god morgen. Ja så var det lørdag og jeg hadde jo satt klokken på 9.00 som den optimisten jeg er:-) Tenkte at jeg for en gang skyld skulle sove lenge, men...... når våknet jeg? Jo 6.30 på en lørdag, er det mulig. Det høres jo så nydelig ut å kunne sove til kl 9.00 av og til iallefall:-) Men nei her er det opp og hopp tidlig uansett dag. Frivillig egentlig, for jeg har ikke små unger som vekker meg, kun meg selv å tenke på:-) Men er jo koselig å sitte her alene med en kopp kaffe med fløte og cocosa og bare se hvordan dagen gryr da:-) Ikveld skal vi på konsert med Allan Jakcson + Hellbillies som oppvarmingsband:-) så det blir sikkert kjempekoselig. Galgleder meg. Været er nydelig, så noen timer i sola før konserten blir det nok og:-) Ha en nydelig dag allesammen. Store knib fra meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar