Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 28. juni 2011

Hva jeg spiste igår

Ja her går det i pannekaker til frokost og lunsj for tiden:-) Superenkelt. Steker de på kvelden når jeg vet at jeg ikke får tid på morningen, oppbevarer dem i kjøleskapet og fyller i de det jeg måtte ønske dagen etter. Super mat til jobben eller som turmat og. Så utenom mine pannekaker, fylt med tunsfisksalat, ble det en nakkekotelett med blomkål og brokkoligrateng ( landlord sin) til middag/kvelds etter trening.
 Utenom dette hadde jeg 2 kopper  kaffe med fløte og cocosa + en neve med nøttemiks før trening.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar