Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

fredag 11. november 2011

Hjemme alene kveld

Jeg har hatt hele kvelden for meg selv. Ja faktisk nesten hele ettermiddagen med:-) Så jeg har vært på handel og kjøpt meg litt nye klær og litt stash til heimen og adventstida som kommer snart. Middagen ble enkel. Omelett med ost og avocado. Så har kvelden blitt brukt til egenpleie:-) Nydelig....... med hjemme SPA.
Har ligget i boblebadet, tatt detox fotbad, hårkur, ansiktmaske, fjernet uønsket hår etc,etc... farga vipper og bryn og avsluttet det hele med lakking av neglene på hender og føtter. Huden er silkemyk etter skrubbing og lotion, håret lukter nydelig etter en god hårkur. Selvbruningskremen er også påført så ser jeg litt mer  fresh ut imorgen. Dette er virkelig luksus i min hverdag å få litt egentid en hel kveld:-) Imorgen blir det jentekveld på byen med god mat og drikke, å som jeg gleder meg til det. Er flere måneder siden jeg var ute på noe med jentene. Er jo koselig å gjøre ting sammen med mannen og da, men blir litt løsere stemning og mer fnising når det er bare jenter,hi,hi...:-) Akkurat likt om det er bare gutter, da er de mer bråkete. Så ikveld blir det en tidlig kveld og en god natts søvn slik at jeg er uthvilt til en lange dag imorgen. Ønsker alle som titter innom bloggen min en riktig god helg.

http://www.agiftbasketparadise.com/members/514179/uploaded/spa_delights.jpg  http://www.micebali.com/images/spa2.jpg  http://www.royalmougins.fr/4reasons/img/spa/spa1.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar