Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 17. november 2011

Buzzador igjen


Som jeg har skrevet tidligere så er jeg med på noe som heter buzzador.
Her får en mulighet til å teste nyheter gratis. Sist jeg var med som buzzador var i høst. Den gang var det omega 3 kapsler jeg testet. Denne gang skal jeg teste noen nye smøreoster. Smørebare utgaver av cheddar, blåmugg og camembert. Gleder meg. Jeg som elsker oster. Får også levert litt høykarbomat som kjeks etc... med i testpakken, men det får de jeg deler med ta seg av.

2 kommentarer:

  1. Hehe, synes den osten med Cheddar er nydelig!!¨Og Canembert var også god... Snodig at det skal testes en stund etter det har kommet ut?

    Ann-Theres.

    SvarSlett
  2. Åååå har du smakt dem alt:-) Det er vel for å øke salget da de sender dem ut nå:-) Jeg har faktisk ikke sett dem i btk. jeg, ups... men gleder meg til å teste dem gratis:-)) he,he...

    SvarSlett