Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 2. juni 2012

Opp å hopp

God morgen alle sammen:-) ny dag nye muligheter. Våknet utvilt før kl 7 idag, men tvinget meg selv til å ligge litt frempå:-) Men ble ikke lenge før jeg måtte opp. Har nå hatt meg en nydelig espressokaffe med soyamelk og er klar for dagens joggetur i finværet. Idag kjenner jeg at det blir en fin dag. Bobler over av energi og det er nydelig vær med sol og blå himmel ute, dog noe lav temperatur, men gjør ikke noe, blir jo i sååååå godt humør bare sola viser seg. Sender over masse energi og solstråler til alle dere som titter innom og leser her. Ha en nydelig dag. Husk å nyte dagen den er din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar