Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 4. juni 2012

Mandag

Ja så var det mandag alt. Helga gikk fort den med fest på lørdagen og middagsgjester igår = sliten idag:-) he,he.. Men var jo kosi da. Nå er det ny uke og nye mål som skal nås. X fingrene for meg selv til onsdagen som er min veiedag og setter utrolig pris på alle dere som heier på meg:-)
Dere er utrolige, takk,takk det varmer mitt hjerte<3
Jeg har siden desember spist kun 2 speilegg, da det ble konstatert intoleranse mot egg + mye annet, men alt det andre klarer jeg meg uten, men egg det savner jeg virkelig. Har ikke kunnet hatt det i hus da jeg ikke hadde klart å styre meg. Men har nå kommet dit hen at etter 6 mnd. uten egg så vil jeg teste ut hvordan det går å spise litt innimellom. Ommelett, pannekaker etc.... nam,nam.... elsker det jo. Matlaging har ikke vært det samme uten å kunne bruke egg. Men nå har jeg nå handlet inn egg igjen og ser frem til å lage eggemat noen ganger i uka:-) Åååååå som jeg glede gruer meg. Gleder meg til å nyte deilige eggeretter og gruer meg om jeg får den "kulemagen" som buldrer ivei, men tror at det vil gå greit X fingrene for det:-)
Ha en nydelig uke allesammen der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar