Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 9. juni 2012

Nydelig start

God morgen kjære dere som titter innom bloggen min:-) Idag våknet jeg kl 07.00 og la ut på en joggetur 15 min  etterpå. Var ikke mange menneskene jeg møtte eller biler for den sags skyld. Men nydelig var det, ja nesten magisk. Å jogge der langs grusveien med kuer og hester som sløvet rundt og tygget gress en og annen gårdshund som kom springende og lurte på hvem jeg var:-) Fuglene som kvitret, nydelig start på dagen vil jeg si.

Idag skjer det mye her i Stavanger/ Sandnes distriktet.
Vi har det årlige nordsjørittet fra Egersund til Sandnes ( på sykkel ca 8 mil ), vi skal ha MODS konsert med 25.000 solgte billetter og det er flystevne. PÅ toppen av det hele så har fotball EM begynt tror jeg:-) Ikke særlig intr. i fotball jeg da, men det er jo en hel nasjon med menner stort sett som sitter pal i ukesvis nå har jeg forstått.

Jeg skal ikke delta på sykkelrittet eller gå på konserten, men vi skal på jentetur på byen og kose oss med sjampagnelunsj og  enda mer god drikke + mat senere på kvelden, så blir det alltid mye folk ute når det er slike arrangemang, så mye liv og røre blir det nok. Skal nok komme sliten hjem etter en laaaaaaange dag på høye heler med masse god mat og drikke,he,he....

Håper at værgudene er på våres side og ikke slipper ned for mye av det våte, for det var slik en nydelige temperatur ute idag, sånn en varm fønvin. Ha en nydelig dag og og helg allesammen, nå skal jeg kose meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar