Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 7. juni 2012

Har jeg en kortsluttning

Ja nå begynner jeg virkelig å lure. For igår så trodde jeg bestemt at det var torsdag helt til jeg kom på trening og så instruktøren, ææææ er du vikar idag??? Nei svarte hun jo, men..... jo hun kommer imorgen, altså på torsdag. Så da det endelig gikk opp for meg kl 17.30 at det var onsdag så tenkte jeg at ja,ja... da får jeg jo torsdag imorgen. Men nå har det seg slik at jeg får det for meg hele tiden at det er fredag idag, så jeg har funnet ut at jeg må ha en koblingsfeil etter ferien. Greit nok at jeg jobber halv dag idag, har fri imorgen og helgefri, men hodet mitt henger ikke med på ukedagene. Forstå det den så vil, men litt morsomt har jeg det med meg selv. Suller i min egne lille ukedag og verden føles det som:-) Nå skal jeg hjem og gjøre litt husarbeid før helgen slik at huset er på G og klart for venninnetreff på lørdag med jordbær og sjampis:-) Snart helg for dere andre også som "bare " har kommet til torsdag ennå:-) hi,hi.... Ha en superduperflotte dag videre smileblunkefjes fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar