Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

lørdag 17. mars 2012

God morgen norge

Ja opp å si god morgen norge. Skulle tro at jeg hadde små barn eller ansatt av høyere makter for å vekke fuglene som igjen skal vekke dere. Hva er galt nåe jeg våkner i 5-6 tiden en lørdag og IKKE får sove igjen. Vel,vel nå var jeg iseng i halv elleve/elleve tiden igår da, men det var mer for at jeg håpet på å å en lange god natt søvn sånt ca frem til kl 8.00, men jaggu tok jeg feil. Har vært våken i flere timer nå alt og skal snart avgårde på trening. Kommer til å skvulpe i magen min:-) Har bøtta innpå med 2 store krus på espressokaffe og soyafløte + litt stevia da:-) e mett og god kan du si. Etter trening rekker jeg ikke hjem med det første, må bytte noen ting jeg kjøpte igår og handle litt småting + kjøpe et fint kort til bursdagen vi skal i ikveld. Så derfor hadde jeg et ønske om å sove lenger idag enn ellers siden jeg vet at det blir en lange dag/kveld med god mat og mye godt i glasset. Så imorgen blir det å teste "fjørene" i sofaen, ikke mye blir gjort her i huset dagen derpå:-)
Ha en fantastisk flotte dag og helg allesammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar