Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 19. september 2011

Hei,hei

Ja jeg er her ennå, men har ikke hatt annledning til å blogge eller kokkelere så mye nytt på kjøkkenet, derfor litt rolig fra meg den siste tida. Men blir snart litt roligere på jobbfronten og og på hjemmebane, så da kan det være at gnisten og muligheten til å kokkelere  kommer frem igjen. Eller gnisten er der vel hele tiden, det er mer tiden som ikke strekker til og da blir det at det går i det samme vante. Tenker ikke så mye på at jeg skal lage noe nytt eller ta bilder av maten når dagene er travle:-) Merker at sommeren er over og at det er høst. Mer ustabilt og fuktig vær. Det betyr mer innetid:-) og innetid betyr masse kos på kjøkkenet. Så jeg skal absolutt kokkelere endel iløpet av høsten, for det er jo noe jeg storkoser meg med. Ha en nydelig uke allesammen. Sotore knib fra meg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar