Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 1. februar 2012

Jippi jeg drar til sommer og sol

Ja nå nærmer det seg med stormskritt avreisedag for Thailandsturen vår. Gal gleder meg til å få tint opp kroppen min litt nå. Skal rett og slett nyte late dager under en parasoll og gjøre minst mulig tror jeg, men kjenner jeg meg rett så blir det vel både svømmeturer og joggeturer på morgenen. Klarer nok ikke å holde meg rolig selv om det er ferie. Men kose oss skal vi uansett gjøre om det blir mye eller lite aktivitet:-) Blir nok litt bolgging håper jeg, for da har jeg tid igjen.  Nå har jeg vært syk og har mange kunder å ta igjen før avreise. Men jobber gjerne litt ekstra for å gjøre mine skjønne kunder fornøyde før jeg skal nyte gode varme later dager i Thailand. Regner med at ingen av dere som leser dette blir misunnelige:-)) Men skal sende varme tanker hjemover til Norges land og be om at det snart blir en flotte vår og en fine sommer her hjemme. Dere hører fra hvordan det går i varmen. Knib.

2 kommentarer:

  1. Åh, kan jeg bli med? Hihi! Høres deilig ut, med sand mellom tærne og sol! :D Kos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det må du bare, men da må du gå oppi kofferten min og ikke veie mer enn 20 kg, hi,hi:-)

      Slett