Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

mandag 6. februar 2012

Feriemodus

God morgen kjære dere alle som stikker innom her og kikker:-) Nå er jeg i feriemodus. Nyter en god kopp kaffe med soyamelk i 30 grader på terassen i Thailand, mmmmmmmmmmmmm helt fantastisk. Vi ankom igår og har kun hatt en natt her nede, men du verden hvor mye vi fikk gjort igår egentlig. Dagen var jo lang siden vi landa i 6 tiden Thaitid. Litt treghet i systemet på flyplassen, men var fremme i leiligheten i 9-10 tiden. Noen valgte å legge seg jeg tok meg en svømmetur og nøt noen solstråler:-) satte meg under en parasoll og leste litt før jeg også måtte krype under dyna og hvile øyene litt:-) På kvelden ble nydelig thaimat inntatt og så bar det avgårde til fiskefotbad og fotmassage før vi puttet de trøtte reisekroppene våres i seng for natten. Du verden hvor nydelig det er med fotmassage. Jeg var helt i koma da de holdt på og etterpå. Fiksefotbadet var også "deilig" om jeg skal si det sånt:-) litt ekkelt i starten, men så gikk det seg til. Satt der og dinglet med føttene i blandt fiskene i 20 min. før det hele ble avsluttet med 1 times fotmassage. Idag blir det oljemassage for hele den slitte stive kroppen min, gleder meg. Så blir det nok noen lengder i bassenget og litt sol på kroppen. Ha en nydelig uke allesammen. Sender dere  alle varme tanker fra sommerlandet.

 Her ser dere fiskefotbadet til mannen min jeg sitter ved siden av så dere ser kun litt av venstre fot. Det kilte litt og prikket/stakk på en rar måte, men ble en vane:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar