Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

torsdag 9. februar 2012

Morgenstund

Da var vi begynt på dag 4 av ferien vår eller dvs. jeg har begynt dagen med en kopp kaffe og litt kikking på pc, resten av gjengen sover. Elsker slike late dager der en kan starte dagen i sitt eget tempo og bare sløve rundt i en lett sommerkjole og nyte oppstarten av en ny dag i fred og ro. Finne roen innvendig og bare nyte. Om litt skal jeg avgårde og ta noen svømmelengder før jeg skal ha frokosten min. Har fått gangsperr i armene etter all svømmingen min di siste dagene, men du verden så herlig egentlig. Kjenner at jeg bruker noen andre muskler enn normalt. FitFlop sandalene er også med og den ene dagen var vi ute og gikk i 4 timer på de, oj,oj..... leggene min dagen derpå:-) Men har gitt seg nå. Massage tar vi daglig i en eller annen form. Fotmassage, ojlemassage, thai massage eller som jeg testet en dag slimmimng massage. Oh.... my good...... 1 times slåeing og knaing av magen og dette betaler du for sa gubben. Det var såååååååååååååååååååååååååååååå vondt og jeg er så øm på utsiden av magen at det skal ikke gjenntas, men må jo teste ut litt av hvert jeg, så nysgjerig som jeg er. Idag skal vi avgårde til en park som heter TigerZoo, blir spennende å se litt på forskjellige dyr og show. Som dere forstår så har vi det ganske greit:-) her på ferie i Thailand:-) Nyter kjempegod thaimat og ikke de største problemene med tanke på min matintoleranse. Nyter masse god thaimat og vin i glasset blir det også. Ha en fantastisk flotte dag dere dere måtte befinne dere, nå skal jeg stikke ned og ta morgen trimmen min i bassenget. ha en god dag. Varme kniber fra Thailand

1 kommentar:

  1. Herlig å høre at du har det så fint i Thailand:D Sleng med noen bilder i neste innlegg? :D

    SvarSlett