Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 9. mai 2012

Yeeeeees............

Eg klarte 4 kg på 8 uker:-) e såååååå happy. Det er faktisk 8 pakker med smør eg har kvitta meg med.
Men det har ikke gått fort og det har gått opp og ned i disse ukene. Slik som her har det sving for meg

Uke 1 minus 300 gr
Uke 2 minus 300 gr
Uke 3 minus1,2 kg
Uke 4 Opp 700 gr
Uke 5 minus 1,2 kg
Uke 6 minus400 gr
Uke 7 minus 100 gr
Uke 8 minus 1,2 kg

Så jeg har jobbet for dette og er nå klar for ferie før jeg tar fatt på de siste 4 kg:-)

Ha en nydelig dag allesammen.

2 kommentarer:

  1. Wow, det er så deilig å nå målene sine. Utrolig. :) Du har vært veldig flink.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,takk :-)) ja det var kjekt å nå 4 kg minus. Nå nytes late dager med god mat og masse godt i glasset her i varmen, så noen kg opp på pluss sia blir det nok. Men trener hver morgen så satser på at det er mye vannvekt jeg får. Ha en nydelig 17 mai feiring hjemme i kalde norge. Knib fra varmen

      Slett