Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

onsdag 1. august 2012

Jeg er i rute

Ja jeg er i rute med tanle på mitt "ferie" mål om 2 uker. Gjennstår 900 gr og det skal være gjennomførbart håper jeg. Nå hadde jeg gått ned 500 gr denne uka også:-) så om jeg klarer å få til det 2 ganger til så er jeg i mååååååål med mitt aller,aller første mål jeg satte meg, men  som er blitt justert ned ytterligere 3 kg for en stund siden. Men stresser ikke med det. Mitt hovedmål da jeg startet var vekta jeg når om 900 gr:-) og at dette er blitt justert er vel min egen feil. Men regner med å bruke hele høsten på de siste 3 kg, så er vel i mål rundt juletider om jeg tenker på at jeg har bruket 4,5 mnd på 7 kg og jeg har ikke sittet på rumpa og kun spist mindre og sunnere mat, jeg har trent, trent,trent og atter trent...... så bonusen utenom vektnedgang er faktisk en enorm kondisjon og en ganske bra trent kropp for min alder:-) hi,hi.... så ikke så galt at det er godt for noe. Gleder meg virkelig til litt sommer og sol nå om litt over 2 uker vender jeg nesa mot varmere strøk og skal nyte varmen, tine kroppen og ha litt late dager i 3 uker..... blir nydelig. Jogge langs strand promenaden om morningen eller på kvelden i solnedgangen, nå går jo sola ned i åtte tiden så det er ikke sent:-) Men gleder meg og håper jo at jeg klarer meg like bra på ferie som sist med tanke på vekta. Men ferie er ferie og jeg er ikke av den frotse typen som spiser alt jeg kommer over fordi det er ferie. Men nyter et glass og to med eller sjampis til dagen + litt sene middager på rest... som gjør sitt. Men bekymrer meg ikke. Gleder meg bare til varme og soooooooool. Ha en nydelig dag alle minesøte bloggtittere:-)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er. Du kommer helt sikkert til å nå målet ditt. Lurer på om du kan skrive litt om hvordan treningen din har påvirket både kroppen rent fysisk og motivasjonen din for å fortsette?
    Jeg har akkurat satt meg ned og skrevet både treningsmål og slankemål frem til jul. Følte at det var veldig godt å få ned før jeg, som du, drar 3 uker til sol og varme. Da er jeg veldig klar for å fortsette når jeg kommer hjem. God sommer til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det synsegulla:-) god sommer til deg også.... pst... hvor går turen hen?

      Slett