Matintoleranse

Jeg kommer til å lage mat uten egg,melk,gluten,hvetestivelse,nøtter,sukker,hvit fisk eller skalldyr de neste månedene. Skal prøve etter beste evne å lage mat som er lavkarbo, men noen ganger kan det bli vanskelig siden lista mi over matvarer jeg ikke skal ha er lang.
Oppskriftene på det jeg lager legge jeg under matintoleranse for å skille lavkarbo og matintoleranse oppskriftene inntil videre.

tirsdag 5. juli 2011

Trening

Ja nå er jeg inne i den 3 måneden med 1000 minutters trening. Har gått fint både i mai og juni. Har klart over 1000 minutter begge månedene:-) Igrunnen ikke så vanskelig å oppnå. Det er kun rett over 30 min. bevegelse pr dag så er en i mål. Noen dager trener en masse og lenge, andre dager blir det en liten gåtur bare, men bevegelse utover det normale er jo en aktivitet:-) Test ut selv en måned, det er kjempegøy. Blir liksom en liten personlig trener og motivator for seg selv.

Trening i juli måned: 745 minutter
Trening hitill i august måned: 755 minutter

2 kommentarer:

  1. jeg er fortsatt med :-)
    Jeg skal skjerpe meg, jeg har fortatt ikke tatt med gå/sykle tid til og fra jobb.Men har god tro på meg selv denne mnd, he he he.
    Et spørsmål: Hvor gammel er du ?

    SvarSlett
  2. He,he du spør om en dames alder:-) Ikke noe hemmelighet det.Jeg er 44 år, så i min beste alder altså:-)) Godt du henger med, er inne og sjekker bloggen din rett som det er;-))

    SvarSlett